مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/02/17 11:19:22
کد خبر: 4661

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاداختر صدوقی در شهرستان پیشوا

مدرسه خیر ساز 14 کلاسه زنده یاد اختر صدوقی در شهرستان پیشوا با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، همزمان با هفته معلم  مدرسه 14 کلاسه خیر ساز  زنده یاد اختر صدوقی در «شهرستان پیشوا» استان تهران با حضور حمیدرضاخان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان افتتاح شد.

در این آیین خان محمدی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمان، خطاب به دانش آموزان این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه یک مدرسه خیر ساز است. و فرد نیک اندیش و خیرخواهی مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده است، امیدوارم همه شما با بهره گیری از نیت پاک ایشان از این شخصیت الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید. هر کدام از شما می توانید با نگاه و بینش نیک اندیشانه و نیت پاک خود یک خیر باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: کار خیر مال و ثروت آنچنان نمیخواهد، بلکه پیش از وجود ثروت و تمکن مالی نیاز به فکر و دست بخشنده و روحیه بخشیدن دارد.

وی، اذعان داشت: نهضت بزرگ مدرسه سازی تا روزی که همه مدارس کشور ایمن، مستحکم و استاندارد شوند ادامه خواهد داشت تا دانش آموزان عزیز کشورمان با خیالی آسوده در مدارسی که در شان آنهاست به تحصیل ادامه دهند.

گفتنی است: مدرسه زنده یاد اختر صدوقی شهرستان پیشوا با اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ومشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد اختر صدوقی و با همت خدیجه نیزاری رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور احداث شده است که در هفته بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۶ اردیبهشت ماه به بهره ‌برداری رسید.

این واحد آموزشی دارای 14 کلاس آموزشی در زمینی به مساحت حدود 2000 مترمربع با زیربنای 1500 مترمربع احداث شده است.


اشتراک گذاری