مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/02/17 12:14:59
کد خبر: 4665

بهره برداری از مدرسه شش کلاسه خیر ساز خانم طوبی اسعدیان

با استقبال و حضور پررنگ اهالی روستای دیز آباد شهرستان خنداب ، مراسم افتتاحیه مدرسه شش کلاسه خیر ساز خانم طوبی اسعدیان در استان مرکزی به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از سازمان نوسازی مدارس ، مراسم بهره برداری از مدرسه شش کلاسه طوبی اسعدیان واقع در روستای دیز آباد شهرستان خنداب استان مرکزی با حضورمسئولین اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی ، فرماندار، امام جمعه، معاون عمرانی فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش، بخشدار، نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان خنداب و  خیر نیک اندیش بانو طوبی اسعدیان برگزار شد.

این پروژه با مشارکت خیر محترم خانم طوبی اسعدیان در مساحت 787 متر مربع در دو طبقه و محوطه سازی  2400 متر مربع  و یک زمین چمن که اهدایی شهرستان بوده است و به این پروژه اهداء گردیده به بهره برداری رسید .

 

احدی فرماندار شهرستان خنداب در این مراسم  افزود : امروز افتخار این را داریم که یک پروژه خوب و مدرسه کامل و زیبا را که با همت و تلاش دوستان مجمع خیرین شهرستان استان و  در راس آن اداره کل نوسازی مدارس استان جناب آقای لنجابی و معاونین آن و همچنین  همراهی و  حضور خیرین بزرگوار این مراسم عل الخصوص خیر پروژه که ساکن خارج از کشور هستند را افتتاح نمائیم . حدی ادامه داد : خانم طوبی اسعدیان به دلیل حس وطن دوستی و میهن دوستی که دارند ، توانسته اند کمکهای موسسه خودشان  را از اقصی نقاط کشور جمع نماید و رهسپار شهرستان خنداب نمایدکه جا دارد از این خیر تشکر نمائیم و برای سلامت وبقای خیرات آنها دعا کنیم.  

همچنین در استان مرکزی تعداد پروژه های نیمه تمام مردمی و مشارکتی سال گذشته 129 پروژه بوده است که از این تعداد  17 پروژه  در شهرستان خنداب بوده است .  در سال گذشته نیز از آمار فوق تعداد 45 پروژه آن تحویل گردیده که سهم شهرستان خنداب از تعداد پروژه های نیمه تمام مردمی و مشارکتی تحویلی سال 1402 تعداد 8 پروژه بوده است .


اشتراک گذاری